Beste, ik kocht op 12/07/23 sportschoenen type Puma Playmaker Pro mid voor mijn kleinzoon die competitie basket speelt. Op 25/08/23 dienen we terug naar de winkel te gaan daar er al een gebrek aan was. Zonder discussie werden de schoenen omgeruild voor een identiek nieuw paar. Op 17/11/23 terug naar de winkel want de zool was reeds dermate versleten dat de tenen van de kleinzoon zichtbaar waren. Dadelijke omruiling kon niet meer daar de interne regels veranderd waren. Puma moest nu eerst goedkeuring geven. Omdat de kleinzoon toch niet zonder schoenen kan spelen, hebben we een nieuw paar gekocht. We hoopten op de goedkeuring van de omruiling zodat hij over twee paar zou beschikken. Op 01/12 zelf telefonisch terug contact opgenomen. Puma zou de omruiling geweigerd hebben. Met de schoenen kan nog gespeeld worden, is de uitleg volgens Puma dixit de winkelverantwoordelijke. Protesteren hielp niet. Ik heb hen gewezen op de garantieperiode. Zijzelf hanteren 4 maanden garantie wat volgens mij niet wettelijk is. Ik heb hen dezelfde dag een mail gestuurd om mijn ongenoegen te uiten en hen een week de tijd gegeven om tot herstelling of omruiling over te gaan.