Terug

Problemen met uitkering

Opgelost Openbaar

Syndicat CGSLB

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. B.

Naar: Syndicat CGSLB

09/12/2020

Beste, ik ben van oktober terug technisch werkloos door corona, na meerdere telefoontjes en verschillende uitleg van hun, zijn ze niet meer bereikbaar en heb ik nog steeds mijn volledige uitkering niet gekregen. Mvg Fien Broodhaers

Berichten (3)

Syndicat CGSLB

Naar: F. B.

09/12/2020

MESSAGE DE REPONSE AUTOMATIQUE !!!!!!!!NE PAS REPONDRE SVP(nederlandse versie onderaan)Madame, Monsieur, cher.e affilié.e,Nous avons bien reçu votre mail. Le maximum est fait pour traiter les t vos demandes mais un ralentissement du délai de traitement est inévi en raison de la charge de travail exceptionnelle que nous connaissons en ce moment. Merci de votre compréhensionNous comprenons les difficultés occasionnées pour vous et vous prions de nous en excuser.Voici quelques conseils pour accélérer le traitement de votre dossier - N'envoyez qu'1 seul mail et priviliégiez la communication via notre boîte aux lettres PHYSIQUE- Pour une demande d'allocation, déposez tous vos documents (C4, attestation d’inscription Actiris…) dans la boîte aux lettres de notre centre de service. N'oubliez pas de les signer. Nous reprendrons contact avec vous si nécessaire.- Pour vos paiements de chômage, vous pouvez demander des cartes et des vignettes en ligne ou passer à la carte électronique.- Vous pouvez obtenir des attestations et d'autres informations sur votre dossier chômage via « Ma CSC ».- Vous pouvez trouver de nombreux formulaires utiles sur le site de l’ONEm.- Notre centre de contact reçoit beaucoup d'appels mais reste disponible au 02 557 88 88.Merci de ne pas poser de questions au sujet de votre paiement avant le 6ème jour ouvrable du mois.Nous restons à vos côtés dans cette période difficile et continuons à assurer le suivi de votre dossier. Merci pour votre compréhension.Cordialement,CSC IXELLESACV ELSENEResponsable du centre de service IxellesVerantwoordelijke dienstencentrum ElseneRue Malibran 51 — Malibranstraat 51 1050 IXELLES/ELSENETel 02/557.88.88 – Fax 02/557.80.90Mevrouw, Meneer, beste lid,We hebben uw e-mail goed ontvangen. Door de uitzonderlijke werkdruk die we momenteel ervaren, zijn onze doorlooptijden langer dan normaal. We begrijpen de moeilijkheden die voor u ontstaan en bieden u onze verontschuldigingen aan.Hier zijn een paar tips om de verwerking van uw dossier te versnellen - Om een vergoeding aan te vragen, deponeert u al uw documenten (C4, inschrijvingsbewijs Actiris...) in de brievenbus van ons dienstencentrum. Vergeet ze niet te ondertekenen. We nemen indien nodig opnieuw contact met u op.- Voor uw werkloosheidsuitkering kunt u online kaarten en stickers aanvragen of overschakelen op elektronische kaarten EC3- U kunt attesten en andere informatie over uw werkloosheidsdossier verkrijgen via “Mijn ACV”.- Op de website van RVA kunt u nuttige formulieren terug vinden.- Ons contactcenter ontvangt veel oproepen, maar blijft bereikbaar op 02 557 88 88.Stel alstublieft geen vragen over uw betaling vóór de zesde werkdag van de maand.Wij blijven aan uw zijde gedurende deze moeilijke periode en garanderen de opvolging van uw dossier. Dank u voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,CSC IXELLESACV ELSENEResponsable du centre de service IxellesVerantwoordelijke dienstencentrum ElseneRue Malibran 51 — Malibranstraat 51 1050 IXELLES/ELSENETel 02/557.88.88 – Fax 02/557.80.90E-mail disclaimer NL/E-mail disclaimer FR/E-Mail-Disclaimer DEverklaring/Déclaration relative au respect de la vie privée/Datenschutzerklärung

F. B.

Naar: Syndicat CGSLB

09/12/2020

Beste, ik heb alle documenten al in de bus gestoken, heb deze week mijn uitkering voor oktober ontvangen, maar november niets? Ik heb proberen bellen naar het nummer maar de correspondent is momenteel niet bereikbaar... ik zou gewoon graag november ook ontvangen, zodat ik ook mijn rekeningen kan betalen en kan leven!

F. B.

Naar: Syndicat CGSLB

14/12/2020

Beste, vorige week vertellen jullie mij dat de uitkering meteen word gestort, maar heb tot nu toe nog niets ontvangen, en jullie zijn niet telefonisch bereikbaar... ik zou graag zo snel mogelijk mijn uitkering krijgen als dit kan... ik heb ook rekeningen en eten te betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform