Terug

Problemen met uitbetaling TOP JUNIOR BRUILOFTSVERZEKERING

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Athora Assurances Non-Vie (Baloise Insurance)

29/09/2020

Beste,Na 25 jaar gespaard te hebben voor deze verzekering voor mijn dochter ging nu normaal de uitbetaling volgen maar omdat dat allemaal wat op zich liet wachten had ik al een keer of drie contact opgenomen met Arhora. De kwitantie zou verstuurd zijn waar ik al mijn gegevens voor de storting moest op invullen en terug sturen maar ik had nog niets ontvangen en ze gingen me deze dan ook alvast opsturen per mail. Later kreeg ik die mail dan ook aan en zag tot mijn grote verbazing dat de echte papieren opgestuurd zijn naar mijn ex waar ik al 10 jaar van gescheiden ben. Hij deed het sparen verder voor onze zoon maar heeft die zonder dat we het wisten vroegtijdig stopgezet. Ik krijg elke jaar de brief met de betalingen en nu werden de papieren om het geld te ontvangen dus naar hem gestuurd wat hij nadien ook echt bevestigd heeft. Heb nog meermaals gebeld naar Athora en ze zeiden dus zelf als meneer van kwade wil was en de papieren zou invullen en terugsturen het geld ook effectief naar hem zou gestort worden. Toen ik 25 geleden begon met het spaarplan werd me beloofd dat als we het 25 jaar deden we ongeveer een €15.000 zouden bij elkaar gespaard hebben en wat blijkt nu. Ik krijg enkel het kapitaal ik erin gestoken heb en dat is €7974,19Als ik aan de telefoon zei dat dit niet kon werd me dadelijk verteld dat dit moest onderzocht worden alsook hoe het komt dat de papieren niet naar mij verstuurd waren. Heb nadien nog meermaals proberen te bellen, maar moet steeds lang wachten aan de telefoon waardoor ik dan ook ophang. De laatste keer ik iemand aan de telefoon kreeg heb ik maar liefst 45 min gewacht en om 2 min voor sluitingstijd werd er opgenomen. Heb in totaal al 9 keer gebeld en een drietal mails gestuurd waarop ik nog geen enkele keer antwoord heb gekregen. Mijn geduld is op en hoop langs deze weg wel snel iets van hen te horen. Ik voel me alvast alsof ik 25 jaar belogen en bedrogen geweest ben en hoop dat er een fatsoenlijke oplossing wordt gezocht. Alvast bedank!Met vriendelijke groeten Veragten Ilse


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform