Terug

Problemen met terugzenden

Closed Openbaar

Dk company online / www.Fransa.com

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: Dk company online / www.Fransa.com

21/05/2021

Beste, ik bestelde via het internet kledij ,het werd geleverd.Echter terugsturen is op eigen kosten.Bij vragen naar een document om terug te sturen krijg je telkens een beleefde mail met hetzelfde document dat bij de zending zit.In het Engels staat vermeld dat je zelf mag kiezen welk verzendbedrijf zolang je maar een verzekerde zending betaald en rekening houdend met locale taxen en kosten verbonden aan het land.Het adres is Prime Cargo Poland,Sp. z.o.o, Warehouse DC3, Ul. Prosta 16, 72-100 Goleniow.Gekeken via UPS ongeveer €27 voor dit pakje.Het betreffen 2 Topjes ter waarde van 2x €21,99= €43,98.Dan staat dus ook nog vermeld dat na aftrek van de eventuele kortingen die werden toegekend ( gratis verzending vanaf ongeveer € 105 ) Het verschil zal worden teruggestort na ontvangst binnen 10-14 dagen.Mijn vrouw had dit besteld op haar naam .Als je dus alles samentelt is de kost van het terugsturen hoger dan de waarde van de artikelen.Dit zou veel duidelijker moeten vermeld worden bij aankoop en afrekenen.Zelfs een wissel word op deze manier een extreem dure zaak.Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform