Geachte,Op 18 april 2022 heb ik een boxspring, matras, topper, kussens, matrasbeschermer en deken besteld bij Emma. Na 2 maanden (!) en vele e-mails en telefoontjes uiteindelijk alle producten ontvangen, terwijl op hun website staat binnen 15-20 werkdagen en dat het op voorraad is. De boxspring heb ik afgelopen zaterdag ontvangen. Matras is echter stevig (hard) en stug. Ingevolge hun belofte van 100 dagen proefslapen en kosteloos retour, heb ik gevraagd of ik de matras kon ruilen voor een zachter exemplaar (de hybride matras), met betaling van de extra kosten, omdat dit matras op hun website duurder is. Dat kan niet, want ik moet de hele bundel annuleren, terugsturen en dan alles opnieuw bestellen. Ik ben daar niet mee akkoord, want dit is dubbel werk en weer stress. Bovendien worden consumentenrechten genegeerd. Het moet mogelijk zijn om partieel de overeenkomst te ontbinden. Je wordt als consument niet serieus genomen bij dit bedrijf.Bedankt