Terug

Problemen met terugzenden/ruilen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. I.

Naar: EMMA Matelas

14/06/2022

Geachte,Op 18 april 2022 heb ik een boxspring, matras, topper, kussens, matrasbeschermer en deken besteld bij Emma. Na 2 maanden (!) en vele e-mails en telefoontjes uiteindelijk alle producten ontvangen, terwijl op hun website staat binnen 15-20 werkdagen en dat het op voorraad is. De boxspring heb ik afgelopen zaterdag ontvangen. Matras is echter stevig (hard) en stug. Ingevolge hun belofte van 100 dagen proefslapen en kosteloos retour, heb ik gevraagd of ik de matras kon ruilen voor een zachter exemplaar (de hybride matras), met betaling van de extra kosten, omdat dit matras op hun website duurder is. Dat kan niet, want ik moet de hele bundel annuleren, terugsturen en dan alles opnieuw bestellen. Ik ben daar niet mee akkoord, want dit is dubbel werk en weer stress. Bovendien worden consumentenrechten genegeerd. Het moet mogelijk zijn om partieel de overeenkomst te ontbinden. Je wordt als consument niet serieus genomen bij dit bedrijf.Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform