Terug

Problemen met terugsturen goederen

Opgelost Openbaar

De Onderdelenshop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: De Onderdelenshop

12/02/2020

Er werden messen besteld van een heggeschaar. Deze waren niet de juiste maat. Bij vraag aan het bedrijf hoe deze eventueel moeten worden teruggestuurd of ingeruild kunnen worden, komt er geen respons. Er werd een bericht gestuurd via hun website en gemaild naar het contact e-mailadres dat op hun website vermeld staat.

Berichten (1)

De Onderdelenshop

Naar: M. V.

15/02/2020

Hij kan deze gewoon terugsturen naar het retouradres..De OnderdelenshopStevennekens 1532310 Rijkevorselmet eens schrijven welke messen hij wel nodig heeftmvgOp wo 12 feb. 2020 om 18:16 schreef -- *Vriendelijke groeten**Mark Schoenmaekers**mark@s-trade.be **+32(0)488/05.97.70**The information contained in this message may be confidential and isintended to be exclusively for the addressee. Should you receive thismessage unintentionally, please do not use the contents herein and notifythe sender immediately by return e-mail.*


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform