Terug

Problemen met terugbetalingen

Opgelost Openbaar

Skin Anytime

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Skin Anytime

26/02/2024

Beste, mijn man heeft eens gereageerd op een reclame en zonder dat hij het besefte een abonnement aangesmeerd gekregen. Het abonnement is reeds stopgezet en er is reeds een gedeeltelijke terugbetaling maar niet volledig zoals beloofd. Er zijn in totaal 7 bedragen van de rekening gehaald.De gedeeltelijke terugbetaling is in kleine stukjes en altijd na veel chat-/mailverkeer. We hebben een terugbetaling ontvangen 3x op 15-12-2023, 1xop 06-02-2024. Dit is in totaal 4 van de 7 betalingen.Volgens de mail zou het overige bedrag ook gestort zijn maar daar is geen datum van. Nu hebben ze op 23-02-2024 nog eens 1 betaling teruggestort. Blijven er nog 2 betalingen over dat het bedrijf niet meer wilt betalen ondanks de belofte het volledige bedrag gestort te hebben.

Berichten (1)

Skin Anytime

Naar: A. V.

26/02/2024

- Please type your reply above this line -Your request (2911795) has been updated. To add additional comments, reply to this email.----------------------------------------------Legal and Compliance, Feb 26, 2024, 15::23 GMT+1Good afternoon,Thank you for contacting us.After reviewing the information provided, we have not been able to identify a user in our database that matches Ms. Anneleen Van Hecke ´s details.We would like to kindly ask that further details be provided like the email address used to create the user account, for us to locate the user in question, look into the request, and provide a reply.We remain available for any further assistance.Best regards,Legal and Compliance[X04NYZ-19E0W]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform