Terug

problemen met terugbetalingen

Closed Openbaar

Shoez.be

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: Shoez.be

04/04/2019

Klacht 1: Ik bestel 2 paar herenschoenen maat 43.Ik bestel deze schoenen en ik moet meteen betalenNadien krijg ik een mail dat een paar schoenen in de gekozen maat niet beschikbaar is. Dit stond dus FOUT op shoez.be.Door deze fout krijg ik 4,99 euro te weinig terug op de terug betaling, Het kan toch niet zijn dat ik door voor fout in hun systeem moet betalen?Klacht 2:Ik bestel 2 paar herenschoenen (dezelfde bestelling als hierboven)1 Paar schoenen was niet beschikbaar, de andere hebben ze opgestuurd,Deze paste niet goed en heb ik op eigen kosten terug gestuurd.Doordat de eerste paar schoenen niet opgestuurd zijn, komt mijn aankoopbedrag te laag te staan waardoor ik verplicht ben om hun verzendkosten te betalen van 5,99 euro. (Anders waren deze gratis geweest) Doordat ik deze schoenen terug stuur en uiteindelijk niets van mijn bestelling over houd, komt er nog eens 3 euro extra bij voor administratie- en verwerkingskost.Verschillende mails naar shoez.be gestuurd maar ik krijg geen antwoord meer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform