Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Part of Fortune

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. H.

Naar: Part of Fortune

31/05/2024

Beste meneer, mevrouw Op dinsdag 30 april bestelde ik een jurk op www.cilemtunc.com. Ik ontving de jurk enkele dagen later. De jurk voldeed niet aan de presentatie op de webpagina en de kwaliteit was ondermaats. Op donderdag 2 mei meldde ik mijn retour aan (via info@cilemtunc.com). Op maandag 6 mei verstuurde ik de jurk netjes in retour via DPD. Ik betaalde de extra 12 euro retourkosten (dit stond tevens niet vermeld op de webpagina). Op dinsdag 14 mei contacteerde ik de verkoper (via info@cilemtunc.com) met de melding dat mijn DPD-pakket woensdag 8 mei zou zijn toegekomen en met de vraag wanneer de gelden (136,80 euro) zouden worden teruggestort. Helaas geen antwoord. Op woensdag 22 mei en vrijdag 31 mei stuurde ik een rappel. Tot op heden geen antwoord. Dit merk maakt veel reclame op social media - maar hanteert gangsterpraktijken.

Berichten (2)

Part of Fortune

Naar: N. H.

31/05/2024

Beste klant,  Bedankt voor je mail!We doen ons best om je ten laatste binnen de 48 uur te antwoorden.  Alvast bedankt voor je geduld,Met vriendelijke groeten,Customer ServiceE.  cilem@cilemtunc.com,  dilan@cilemtunc.comW.  www.cilemtunc.com  --  --

Part of Fortune

Naar: N. H.

11/06/2024

Subject: Update on Refund Status Best, Thank you for reaching out regarding the refund. We are writing to confirm that we have received the returned dress. The name is indeed on our list for refunds, and we assure that the refund will be processed. As stated on our website, the handling of refunds can take up to 4-8 weeks. We understand that waiting can be frustrating, but please rest assured that we are working diligently to process the refund as quickly as possible. We value the trust and want them to feel confident in our commitment to resolving this matter. The refund will be completed, and we appreciate your patience and understanding during this period. If you have any further questions or need additional assistance, please do not hesitate to contact us. We are here to help. Thank you for your understanding. Best regards, Shara An De Asis Customer Service Cilem Tunc


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform