Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Refurbished.be

30/04/2024

Beste,Ik bestelde een Iphone 7 via refurbished.be.Deze Iphone blijkt niet meer ondersteund te worden door Apple. Ik kreeg het order niet meer geannuleerd.Toen de Iphone aankwam heb ik onmiddellijk contact opgenomen met Refurbished via email. Zij lieten met weten dat de gsm eigenlijk aangekocht is via een partner in hun systeem en dat ik met hen contact moet opnemen om de Iphone aan te melden voor retour.Ik mailde vervolgens deze persoon: skahhoudi@gmail.com.Deze liet me weten dat terugsturen kan maar dat ik de Iphone toch moet aanmelden op de website van Refurbished.be en niet via hem.Op de website van Refurbished krijg ik dit formulier niet verzonden en wordt me telkens gevraagd een ander order te selecteren, terwijl ik geen ander order heb.Hun chatrobot gaf me een emailadres naar waar ik moet mailen als de derde partij aangeeft dat het retourorder toch aangemeld moet worden via Refurbished en het niet lukt. Dat emailadres is: service@refurbished.storeIk mailde hen maar krijg hierop geen reactie, ook mijn mijn herinneringsmail wordt genegeerd. Hun klantendienst zou bereikbaar zijn, iedere werkdag van tien uur tot 13 uur. Hun telefoonbandje zegt dat ze bereikbaar zijn van 9 uur tot 12 uur. Er neemt echter niemand op. Duidelijk is deze telfooncentrale niet bemand.Ik zou graag mijn retourlabel ontvangen om de Iphone terug te sturen en niet langer genegeerd worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform