Deze zomer moest ik beroep doen op een ontstoppingsdienst. Mijn huisgenoot moest deze toen contant betalen. Het bedrag was echt hoog voor een interventie van nog geen 20min en strookte niet met de prijzen online. Natuurlijk kreeg ik dit pas achteraf te horen. Ik heb dit aan hen gemeld alsook de vraag om de factuur door te sturen. Toen (18juli) hebben ze professioneel antwoord en werd beloofd de factuur toe te sturen naar mijn emailadres. Na herhaaldelijk aandringen en een slechte recensie te plaatsen op Google werd ik terug gecontacteerd. 3 december kreeg ik dan eindelijk de factuur, met de boodschap dat ik een terugbetaling kon ontvangen als ik niet akkoord ging met de prijs. Na wat verder vragen, kreeg ik nogmaals de bevestiging op 12 december dat ik een compensatie ging ontvangen. Opnieuw maanden gingen voorbij, waarin ik meermaals vroeg om de status en het concreet voorstel. Vandaag (7 maart) kreeg ik eindelijk antwoord om te zeggen dat er voorwaarden voldaan moeten worden. Bij het vragen naar die voorwaarden en concreet voorstel wordt er weer om de pot gedraaid. Sinds juli word ik dus aan het lijntje gehouden.