Wat een dag,Aan degene die dit leest, mijn naam is Mohamed. Op 29 januari 2024 plaatste ik een bestelling voor een PS5 Slim bij Ti-84shop. Na 10 dagen ontdekte ik dat de PS5 nog steeds niet was aangekomen. Via e-mail vertelde de verkoper me dat er problemen waren met de leverancier. Op 11 februari 2024 ontving ik een creditnota. Ik heb herhaaldelijk gemaild en gebeld, maar de verkoper lijkt mijn zaak niet serieus te nemen.Tot 23 februari, 12 dagen na de annulering, heb ik 43 keer gebeld, waarvan slechts 4 keer werd opgenomen. Hierbij de contactgegevens die ik kreeg nadat ik meldde juridische stappen te ondernemen.1. Eerste keer: De verkoper beweerde niet op kantoor te zijn en vroeg om op een andere dag terug te bellen.2. Tweede keer: Na 2 uur op kantoor sturen, met de belofte om de situatie te corrigeren.3. Derde keer: Toen ik om mijn geld vroeg, reageerde de verkoper vreemd en ontkende mijn rechtmatige claim.4. Vierde keer (vandaag): Naar mijn naam gevraagd en informatie over mijn geannuleerde bestelling. De verkoper beloofde vandaag een betalingsbewijs te sturen.Vandaag is officieel de 14e dag