Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

TI 84shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: TI 84shop

25/02/2024

Wat een dag,Aan degene die dit leest, mijn naam is Mohamed. Op 29 januari 2024 plaatste ik een bestelling voor een PS5 Slim bij Ti-84shop. Na 10 dagen ontdekte ik dat de PS5 nog steeds niet was aangekomen. Via e-mail vertelde de verkoper me dat er problemen waren met de leverancier. Op 11 februari 2024 ontving ik een creditnota. Ik heb herhaaldelijk gemaild en gebeld, maar de verkoper lijkt mijn zaak niet serieus te nemen.Tot 23 februari, 12 dagen na de annulering, heb ik 43 keer gebeld, waarvan slechts 4 keer werd opgenomen. Hierbij de contactgegevens die ik kreeg nadat ik meldde juridische stappen te ondernemen.1. Eerste keer: De verkoper beweerde niet op kantoor te zijn en vroeg om op een andere dag terug te bellen.2. Tweede keer: Na 2 uur op kantoor sturen, met de belofte om de situatie te corrigeren.3. Derde keer: Toen ik om mijn geld vroeg, reageerde de verkoper vreemd en ontkende mijn rechtmatige claim.4. Vierde keer (vandaag): Naar mijn naam gevraagd en informatie over mijn geannuleerde bestelling. De verkoper beloofde vandaag een betalingsbewijs te sturen.Vandaag is officieel de 14e dag

Berichten (1)

TI 84shop

Naar: M. M.

25/02/2024

Wat is uw telefoonnummer?AmarsinghTI-84shopBarbizonlaan 104    2908 ME Capelle ad IJsselT  085 401 35 71   M  info@ti-84shop.nlwww.ti-84shop.nlOn 25 Feb 2024 at 14:16 +0100, klachtenbox@test-aankoop.be,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform