Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. K.

Naar: CAR JET

24/02/2024

Beste, ik bestelde bij car jet een auto in Tromso, deze is half december 2023 besteld en betaald. De huur was v 14/20 februari 2024. Door een rerouting v de luchtvaartmaatschappij kwamen wij 2 u later aan. Dit wist ik wel al enkele weken tevoren. Toen we na de vlucht in Tromso bij het autoverhuurbedrijf kwamen, bleek dat onze auto doorverhuurd was en dat er nergens meer een auto beschikbaar was. We hebben onze vakantie taxi’s moeten nemen n verschillende locaties. Eenmaal thuis blijkt ook dat we ons geld niet terug krijgen. We betalen dus 527 e voor een verhuur die nooit plaats heeft gevonden. Bovendien was de auto doorverhuurd dus zij hebben geen enkele schade geleden en er is 2 keer geld verdiend op 1 auto. Dit kan toch niet..Volgens hun staat dit in hun contract ( niet gezien) en had ik moeten verwittigen maar ik kan er niet bij dat ik nu het hele bedrag kwijt ben. Hun klantendienst in Spanje beloofde eerst, het komt in orde, je krijgt je geld terug, we moeten alleen nagaan of de verhuur niet heeft plaatsgevonden, een dag later kreeg ik een negatieve mail dat ik mijn geld kwijt ben..kunt U mij aa.u.b. helpen?

Berichten (3)

CAR JET

Naar: H. K.

24/02/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Dear KlachtenboxThank you for contacting us.We've received your request and will get back to you shortly.Kind regards, CarJet.com(3416338)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van CJT - CarJet.[3ED2WV-KM296]

CAR JET

Naar: H. K.

26/02/2024

- Please type your reply above this line -Your request (3416338) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email.----------------------------------------------Help, 26 Feb 2024, 12:21 CETGood morning,We are very sorry that you could not collect the car.In this case, the booking was confirmed for the 14/02/24 at 16:30 and the hire company had the vehicle ready at the agreed time.Unfortunately, once the collection time has passed, we can no longer guarantee that the company will be able to deliver the rented car.In light of this situation, we recommend that you contact the airline to try and find a satisfactory solution.Kind regards,AndreeaDoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com----------------------------------------------Klachtenbox, 24 Feb 2024, 17:37 CET --------------------------------This email is a service from CJT - CarJet.[3ED2WV-KM296] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------This email is a service from CJT - CarJet.[3ED2WV-KM296]

H. K.

Naar: CAR JET

26/02/2024

I just want my money back. The airline does not offer a solution, but you can not earn money on the car twice( once by me, money for nothing) and the second time by renting it to somebody else 2 hours later. I hope you find a solution for this.Heidi Kanters


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform