BesteOp 18/11 bestelde ik een iPhone SE 128GB Zwart (2020). Op 7/12 heb ik u laten weten dat de bestelling geannuleerd mocht worden, omdat we ze nog steeds niet ontvangen hadden.Verloop: - op 29/11 heb ik u gemaild omdat iPhone nog niet geleverd wasDadelijk uw reactie ontvangen dat product niet op voorraad is en dat we mogen annuleren of nog even wachten. We vragen of een ander toestel (op website te koop) mogelijk is: gaat niet (uw mail van 1/12). We wachten nog even.- mail op 7/12 om bestelling alsnog te annuleren want nog steeds geen iPhone + vraag om terugbetaling.- mail op 13/12 met vraag of dit al geregeld is- mail op 22/12 met vraag naar terugbetaling- mail op 4/01/24 met opnieuw de vraag naar terugbetaling- mail op 17/01 met opnieuw vraag naar terugbetaling en verwijzing naar uw algemene voorwaarden die stellen dat u 'onverwijld' zal terugbetalen.Sinds 1/12 heb ik geen enkele reactie meer ontvangen buiten uw standaardantwoord dat de mail binnen 5 werkdagen beantwoord zal worden. Ik heb u dus alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen.Bedankt