Beste, op 14/12/2023 heb ik een Sony Playstation disc edition met final fantasy XVI besteld voor mijn zoon voor Kerstmis.  Op de site stond dit voorradig en met 1 week levertijd.  Ik heb het bedrag direct betaald op 14/12/2023.  Ik heb een factuur ontvangen, maar verder niets.  Ik heb 2 mails gestuurd naar info@ mail adres gestuurd met geen reactie, ook telefonisch werd er niet opgenomen.  Op 26/12/2023 stuurde ik een whatsapp bericht met de vraag wanneer deze bestelling kan ontvangen  hierop kwam geen antwoord.  Op 27/12/2023 heb ik gemeld dat ik de bestelling wil annuleren, hier kreeg ik wel direct antwoord dat dit geannuleerd was en dat ik het geld op ongeveer 1 week kon ontvangen.  Op 04/01/2024 heb ik de vraag gesteld of het geld onderweg was.  Hierop kwam antwoord dat dit de komende week erop ging staan.  Op 09/01/2023 vroeg ik de betaalbevestiging van de overdracht.  op 10/01/2023 Werd gevraagd naar het order, ik heb de naam en de proof of payment gestuurd.  Op 11/01/2023 kreeg ik reactie dat dit niet juist was opgepakt en dit gingen corrigeren, ik heb gevraag voor een betaalbewijs.  Op 12/01/2024 heb ik gestuurd dat ik verdere stappen ging ondernemen, gisteren kreeg ik reactie, dat dit geregeld ging worden, hierop antwoorde ik wanneer dan?  Hun antwoord deze week.