Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

TI 84shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. M.

Naar: TI 84shop

15/01/2024

Beste, op 14/12/2023 heb ik een Sony Playstation disc edition met final fantasy XVI besteld voor mijn zoon voor Kerstmis. Op de site stond dit voorradig en met 1 week levertijd. Ik heb het bedrag direct betaald op 14/12/2023. Ik heb een factuur ontvangen, maar verder niets. Ik heb 2 mails gestuurd naar info@ mail adres gestuurd met geen reactie, ook telefonisch werd er niet opgenomen. Op 26/12/2023 stuurde ik een whatsapp bericht met de vraag wanneer deze bestelling kan ontvangen hierop kwam geen antwoord. Op 27/12/2023 heb ik gemeld dat ik de bestelling wil annuleren, hier kreeg ik wel direct antwoord dat dit geannuleerd was en dat ik het geld op ongeveer 1 week kon ontvangen. Op 04/01/2024 heb ik de vraag gesteld of het geld onderweg was. Hierop kwam antwoord dat dit de komende week erop ging staan. Op 09/01/2023 vroeg ik de betaalbevestiging van de overdracht. op 10/01/2023 Werd gevraagd naar het order, ik heb de naam en de proof of payment gestuurd. Op 11/01/2023 kreeg ik reactie dat dit niet juist was opgepakt en dit gingen corrigeren, ik heb gevraag voor een betaalbewijs. Op 12/01/2024 heb ik gestuurd dat ik verdere stappen ging ondernemen, gisteren kreeg ik reactie, dat dit geregeld ging worden, hierop antwoorde ik wanneer dan? Hun antwoord deze week.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform