Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

VIP CARS

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: VIP CARS

04/01/2024

Beste,wij huurden in de zomer van 2023 een auto bij Europcar via VIP Cars. We namen een extra verzekering voor mogelijke ongevallen ed.Tijdens onze reis kregen we een platte band. De auto had geen reservewiel en we dienden weggetakeld te worden.Hiervoor kregen we een rekening van € 296.82 die we betaalden op 26/10 aan Europcar. Aangezien we hiervoor verzekerd werden kunnen dit bedrag (niet volledig) terugvorderen. Hiervoor dienden we een dossier aan te leggen bij VIP cars. Dit is gebeurd, in het begin kregen we nog reacties op onze mail maar er werd telkens moeilijk gedaan. Nu krijgen we geen reacties meer op de vraag m.b.t. een stand van zaken van ons dossier.

Berichten (1)

VIP CARS

Naar: K. D.

04/01/2024

Dear [Customer],Your support ticket "Klacht - Problemen met terugbetaling - (CPTBE01946698-05)" has been submitted.We reply to all tickets as soon as possible, within 24 to 48 hours. If we expect your ticket will take additional time, we will update you by sending you an email.Ticket tracking ID: HHW-NQ5-THQSYou can view the status of your ticket here:s:claims.vipcars.com/ticket.php?track=HHW-NQ5-THQSande=klachtenbox%40test-aankoop.beandRefresh=93091 You will receive an email notification when our staff replies to your ticket.Sincerely,VIPCars Claimss:claims.vipcars.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform