Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Viking Direct

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. M.

Naar: Viking Direct

28/12/2023

Beste, ik bestelde op 16 NOVEMBER 2023 een ACT Toetsenbord en muis AC5715 Grijs AZERTY ter waarde van 44,76€. Ik stuurde dit item terug op 23/11/2023. Ik wacht nog steeds op terugbetaling. Dit is ondertussen meer dan een maand geleden en na vele mails met verwarde uitleg werd er (zogezegd)een creditnota opgemaakt. Op 21/12/2023 kreeg ik een volgende mail dat deze creditnota de volgende dag naar hun bank zou worden gestuurd. We zijn nu 28/12/2023 en van enige restitutie is nog steeds geen sprake al heb ik weerom 3 effectieve werkdagen gewacht om dit aan te kaarten. Volgens hun eigen voorwaarden, zou een terugbetaling moeten gebeuren binnen de 14 dagen, het zijn er nu dus al meer dan 30!!!!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform