BesteOp 6/11 plaatste ik een bestelling bij Refurbished.be, waar verzekerd werd dat levering de dag nadien gebeurde.Omdat de bestelling redelijk dringend was en ik nergens een track- en trace code of enige update van een bestelling kon ontvangen, vroeg ik op 13/11 per e-mail om de bestelling te annuleren.Diezelfde dag kreeg ik nog een mail terug waarin verzekerd werd dat de bestelling geannuleerd zou worden en het aankoopbedrag teruggestort zou worden (nl. €360,00). Op 18/11 nog steeds niets ontvangen, geen geld, geen update, etc. Gelukkig had ik m’n aankoop via Klarna uitgevoerd, waardoor het geld nog niet effectief van mijn rekening is, maar wel nog altijd gereserveerd staat op Klarna.Dan maar opnieuw contact opgenomen, zonder antwoord. Telefonisch bereiken gaat niet, enkel per mail. Na meerdere onbeantwoorde mails dan toch maar besloten hulp in te roepen. Want reactie van Refurbished.be blijft uit.Alvast bedankt!