Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Refurbished.be

15/12/2023

BesteOp 6/11 plaatste ik een bestelling bij Refurbished.be, waar verzekerd werd dat levering de dag nadien gebeurde.Omdat de bestelling redelijk dringend was en ik nergens een track- en trace code of enige update van een bestelling kon ontvangen, vroeg ik op 13/11 per e-mail om de bestelling te annuleren.Diezelfde dag kreeg ik nog een mail terug waarin verzekerd werd dat de bestelling geannuleerd zou worden en het aankoopbedrag teruggestort zou worden (nl. €360,00). Op 18/11 nog steeds niets ontvangen, geen geld, geen update, etc. Gelukkig had ik m’n aankoop via Klarna uitgevoerd, waardoor het geld nog niet effectief van mijn rekening is, maar wel nog altijd gereserveerd staat op Klarna.Dan maar opnieuw contact opgenomen, zonder antwoord. Telefonisch bereiken gaat niet, enkel per mail. Na meerdere onbeantwoorde mails dan toch maar besloten hulp in te roepen. Want reactie van Refurbished.be blijft uit.Alvast bedankt!

Berichten (1)

Refurbished.be

Naar: M. V.

15/12/2023

Beste klant, Bedankt voor uw e-mail.Wij hebben uw e-mail geregistreerd onder nummer 727638167.Door drukte doen wij er alles aan u binnen 3 dagen te voorzien van een reactie op uw mail.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet, Klantenservice Refurbished.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform