Terug

problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: promove

12/12/2023

Beste, Ik heb via promove een terugkommoment geboekt. 2x moeten annuleren omwille van werk/stage. En plots overlijden. Ik heb dan een ander terugkommoment geboekt via een ander bedrijf. Daarna heb ik mijn geld terug gevraagd bij Promove. Zij gaven als reden, dat ik de afspraak 2 x annuleerde en ik mijn geld niet kon terug krijgen. Maar dat mijn voucher bleef gelden en ik dit aan een ander persoon kon geven. Maar ik wil gewoon mijn 120 euro terug.

Berichten (2)

promove

Naar: I. V.

12/12/2023

Beste,Dank je wel voor jouw mailtje. Je mag snel een reactie verwachten.Mogelijk kan je reeds een antwoord vinden via deze link: s:www.promove.be/nl/faqTot binnenkort, Het ProMove-team___________Bonjour, Merci pour votre e-mail. Vous pouvez attendre une réponse bientôt.Vous trouverez peut-etre une réponse à votre question via ce lien s:www.promove.be/fr/faqÀ bientôt,L'équipe ProMove

promove

Naar: I. V.

13/12/2023

Dag Inte, Spijtig om te horen dat je ontevreden bent over onze service. Zoals je in de algemene voorwaarden kan lezen, kunnen we enkel overgaan tot een terugbetaling indien er op meer dan 7 dagen geannuleerd wordt. Gezien een overlijden inderdaad een uitzonderlijke situatie is, hebben we jouw inschrijving zonder extra kosten verplaatst naar een latere datum. Ook voor de tweede laattijdige annulatie hebben we jou een voucher bezorgd, zodat je zonder extra kosten opnieuw een opleiding kon boeken. Als je dan beslist om bij de concurrentie een opleiding te boeken, dan kunnen we inderdaad niet overgaan tot een terugbetaling. Met vriendelijke groeten, Annelien Nys Sales and Marketing 0477 43 73 88    annelien@promove.be ProMove bv  www.promove.be Maatschappelijke zetel: Weg naar Zwartberg 23 bus 1, 3530 Houthalen-HelchterenOnek onze locaties: Zolder    Andenne    Roeselare    Brugge   Like us on  Facebook  and Follow us on  Instagram Op 12 dec. 2023, om 20:49 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform