Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Refurbished.be

08/12/2023

Beste, mijn dochter Puck Beullens bestelde begin oktober een refurbished IPhone. Ik schreef hiervoor van mijn rekening 150 euro over. 24 oktober krijgt ze een e-mail van de refurbished klantendienst dat de levering veel vertraging heeft opgelopen, met het voorstel de aankoop te annuleren. 7 november reageert zij dat ze de bestelling wil annuleren, 8 november mailt een zekere ‘Tam’ van klantenservice@refurbished.nl dat de bestelling geannuleerd is en dat ze binnen de 15 werkdagen de refund op haar rekening zou krijgen. Sindsdien geen respons meer, ondanks mails van Puck (30/11 en 4/12) en van mijzelf (5/12). Ik kreeg een antwoord waarin stond dat mijnMail geregistreerd stond op nr 72433607. Ik zou nu graag die 250 euro terug krijgen.

Berichten (1)

Refurbished.be

Naar: K. M.

08/12/2023

Beste klant, Bedankt voor uw e-mail.Wij hebben uw e-mail geregistreerd onder nummer 725216106. Wij proberen onze e-mails op werkdagen altijd binnen 24 uur te beantwoorden.Met vriendelijke groet, Klantenservice Refurbished.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform