Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

10/10/2023

Beste,Ik bestelde 21/08/2023 een tuinset (tafel + 6 stoelen), dit kwam beschadigd aan dus ik weigerde de levering. Ik heb dit gemeld via hun contactformulier op 29/08/2023. Toen kreeg ik iemand aan de lijn die vertelde mij dat ik 75 euro zou moeten betalen als ik deze levering terug zou willen. Ik heb gemeld dat ik enkel onbeschadigde tuimeubelen wens en niet wens extra te betalen voor iets wat in eerste instantie beschadigd was. Dit alles is terug naar Exterioo gegaan. Ik heb uiteindelijk terugbetaling van mijn aankoop gevragen dit is een bedrag van 869 euro. We hebben daarvoor gebeld, gemaild en ze gingen dit terugbetalen maar tot op heden nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Dit duurt nu al bijna 2 maanden. Wij willen graag het door ons betaald bedrag terug.

Berichten (1)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: B. B.

11/10/2023

----------------------------------------------Benno, 11 okt 2023 11:32 CESTHey BartBedankt voor je melding hiervan.Ondertussen heb ik gezien dat mijn collega Eric je verder heeft geholpen en dat je betaling is uitgevoerd op **10/10/23. **Dit zou je eersaags moeten ontvangen op je rekeningnummer dat je hebt doorgegeven.Als dit niet het geval zou zijn, laat het me dan gerust weten en dan kijk ik na waarom het nog niet is overgeschreven. In elk geval ziet het er langs onze kant wel oké uit.Nogmaals onze excuses voor het lange aanslepen hiervan.----------------------------------------------Klachtenbox, 10 okt 2023 16:28 CEST ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[W70M15-JM2Y2] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[W70M15-JM2Y2]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform