Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Refurbished.be

22/09/2023

Beste, Ik heb nog steeds niets ontvangen qua terugbetaling op mijn rekening. Ik heb op 2/5/2023 een refurbished iPhone X gekocht via Refurbished.be van 275 euro. Hij werkte al van in het begin niet naar behoren, en ik heb hem 2x opgestuurd om te laten nakijken. De laatste maal heb ik de defecte GSM net voor mijn zomervakantie op 20/7/2023 teruggestuurd. Dat is nu al 2 maanden geleden. In het begin van augustus kreeg ik het berichtje dat de terugbetaling in 10 werkdagen zou zijn afgerond. Aan het einde van augustus heb ik daarop nog eens 2 berichtjes gestuurd om te vragen wat er aan de hand was, waarop werd geantwoord dat ik het binnen 2 weken gestort zou krijgen. Dat is nog altijd niet het geval.Ik vind het om eerlijk te zijn echt niet kunnen dat dit nog altijd niet op mijn rekening staat en verwacht dit zo snel mogelijk.

Berichten (2)

E. D.

Naar: Refurbished.be

09/10/2023

Ik heb hier nog steeds geen antwoord op gekregen na 2 weken.

Refurbished.be

Naar: E. D.

09/10/2023

Beste klant, Bedankt voor uw e-mail.Wij hebben uw e-mail geregistreerd onder nummer 707839579. Wij proberen onze e-mails op werkdagen altijd binnen 24 uur te beantwoorden.Met vriendelijke groet, Klantenservice Refurbished.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform