Beste, wij bestelden op 13/7/23 een parasolhoes voor 59€(bestelbonr. 145653077), geleverd op 14/7/23. Parasolhoes is te groot (onze fout) en nemen contact op met Exterioo op 15/7/23 per mail met vraag om ze om te wisselen naar kleiner model (ticketnr. 1007779). Antwoord op 18/7/23 om parasolhoes terug te sturen naar ExteriooRetours, Brugsestraat 180A in 8020 Oostkamp en nieuwe bestelling plaatsen voor het juiste model. Nieuwe bestelling (nr.146462872) op 19/7/23 en geleverd op 20/7/23. Wij sturen op 19/7/23 de foute hoes terug via Bpost die op 20/7/23 bevestigt dat het pakje werd afgeleverd om 12u46.Op 19/8/23 sturen we een rappel via mail omdat we nog steeds geen terugbetaling van 59€ hebben ontvangen. Antwoord is ticketnummer 1026798 met vraag om nog wat geduld gezien de drukte (???). Telefonisch contact op 24/8/23 met de klantendienst, Mevr. Hadja, die antwoord belooft. Op 24/8/23 nog geen reactie en opnieuw contact opgenomen met de klantendienst, Mevr. Hadjida ?, die zegt dat het nog 1 maand kan duren voor de terugbetaling plaatsvindt. We zijn zeer teleurgesteld hoe klanten worden behandeld. Leveringen gebeuren binnen de 24u, maar terugbetalingen laten weken op zich wachten.