Beste, ik bestelde op 20 juli een Iphone SE 128GB zwart (2020) voor een bedrag van 219 euro en een screenprotector voor een bedrag van 13 euro. Dezelfde dag heb ik nog een bevestigingsmail ontvangen met de melding dat de betaling ontvangen werd. Op 26 juli hadden wij nog steeds niets ontvangen (op de website stond en staat nog steeds te lezen: vandaag besteld, morgen in huis), alsook geen email dat de bestelling zou verzonden zijn. ik nam contact via het contactformulier. Ik kreeg toen antwoord dat de bestelling die ik bestelde niet op voorraad is en dat men nog geen duidelijkheid kon geven over deze bestelling. Er werd mij de mogelijkheid aangeboden om de bestelling te annuleren en een volledige terugbetaling te ontvangen. Ik stuurde diezelfde dag nog een email terug met verdere vragen (want in de email die ik ontving, stond: bij verdere vragen, stel ze gerust. Ons team helpt u graag. Met vriendelijke groet, Nick). Ik heb geen antwoord ontvangen op deze email, dus stuurde ik op 31 juli nogmaals een email met de vraag of er al een specifiekere datum is voor verzending en waarom er niet wordt geantwoord op mijn email). Hierop kreeg ik een reactie dat ze nog geen specifieke datum konden geven en dat ik de bestelling kon annuleren zodat de terugbetaling kon doorgezet worden. Ik gaf hierop onmiddellijk de bevestiging voor de terugbetaling. Ik kreeg antwoord terug dat de terugbetaling zou plaatsvinden tussen de 5de en 10de werkdag! Op 7 augustus stuurde ik een email met de vraag of mijn geld in de loop van die week zou worden teruggestort, hierop kreeg ik geen reactie! Op 14 augustus stuurde ik nogmaals een email om te vragen naar de terugbetaling, of de verkooppartner de terugbetaling al bevestigd had. Hierop ontving ik wel een antwoord (die ik een tijd later nog 2x zou terugkrijgen als antwoord, helemaal dezelfde email, woord voor woord)!!! Op 16 augustus stuurde ik nog een email. Op 17 augustus nogmaals via het contactformulier op hun website waar ik terug diezelfde email waar ik daarnet over sprak, mocht ontvangen. Ik stuurde dan ook terug dat ik deze email al eens had ontvangen en dat ik graag het antwoord had geweten van de financiële instelling die ze beloofden te contacteren voor de terugbetaling. OPNIEUW GEEN ANTWOORD!! 22 augustus nogmaals gestuurd of het geen tijd zou worden dat wij ons geld terugkrijgen! GEEN ANTWOORD. 28 augustus nam ik nogmaals contact via het contactformulier, als antwoord hierop ontving ik op 29 augustus voor de 3de maal dezelfde email (met steeds dezelfde schrijffout erin, zei ipv zij + ook steeds die lieve woorden dat we gerust vragen mogen stellen, dat het team me graag verder helpt). Ik antwoordde de dag zelf dat ik nu reeds 3x dezelfde email ontvangen had. Gisteren, 30 augustus, stuurde ik nogmaals een email. Dat ik graag een antwoord zou ontvangen alsook duidelijkheid over mijn terugbetaling. Ik meldde er ook bij dat ik verdere stappen zou ondernemen indien ik geen serieus antwoord mocht ontvangen. Wat dacht je... opnieuw geen antwoord... Op 28 augustus en op 30 augustus probeerde ik telefonisch contact te zoeken. Aan de andere kant van de lijn werd gezegd dat er nog 22 en nog 17 personen voor mij waren...Op 25 augustus zocht ik contact via instagram... alweer GEEN ANTWOORD (terwijl er een standaard berichtje terugkomt dat er zo spoedig mogelijk contact wordt opgenomen), 6 dagen noemt niemand spoedig..., gisteren nogmaals gestuurd, maar tevergeefs. Echt triestig, jammer, totaal geen klantenservice! Veel beloven, maar niets is minder waar!