----------------------------------------------Benno, 5 sep 2023 10:59 CESTHallo Jeroen/JohanBedankt voor je melding van je probleem. Net probeerde ik je even op te bellen maar je was helaas niet beschikbaar.In mijn voicemail kan je horen dat ik vanaf nu je dossier over neem en al een aantal dingen heb gezien waardoor er geen terugbetaling uitgevoerd is geweest.Eén van mijn collega's heeft namelijk een foute melding gedaan in je order, waardoor deze op niet terugbetalen stond. Mijn oprechte excuses hiervoor.Alsook jammer dat er werd gestruikeld over de transportkosten.. Dit was misschien iets waar we alsnog over hadden kunnen discussieren en eventueel een consensus konden voor gevonden hebben.Ondertussen heb ik alles in gang gezet voor jou zodat het toch kan betaald worden, een andere collega is hier mee bezig. Concreet wilt dit zeggen dat je hopelijk eersaags je betaling kan ontvangen, zo niet zal dit in het begin van volgende week zijn.In het geval dat je tegen volgende woensdag nog steeds niets hebt ontvangen, contacteer me dan graag opnieuw zodat ik verder kan kijken naar het probleem.Alvast bedankt voor je geduld en nogmaals onze excuses.----------------------------------------------Klachtenbox, 31 aug 2023 19:21 CEST ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[VKE5NR-MMRN5]   ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[VKE5NR-MMRN5]