Beste, Op 25/04/23 bestelde en betaalde ik online op jullie site een smart pack superior ( reconditionering auto) ter waarde van 145 euro. Reserveringsnummer 2782 - uitvoeringsdatum 05/05 om 10u00Op 04/05 nam ik telefonisch contact met jullie met de vraag of ik de wagen de volgende dag vroeger kon binnen brengen. Tot mijn grote verbazing vertelde jullie medewerkster aan telefoon dat deze diensten niet meer door jullie werden aangeboden. Ik heb dit dezelfde dag via mail aan jullie bevestigd samen met het betalingsoverzicht. Ik kreeg op 05/05 een antwoord via mail van Shana Goossens dat de aanvraag tot terugbetaling was doorgegeven aan de boekhouding. Sindsdien heb nog verschillende malen per mail contact met jullie opgenomen, helaas zonder enige reactie :09/06 : mail verstuurd22/06: mail verstuurd16/08: mail verstuurdEen maal heb ik jullie telefonisch kunnen bereiken in de maand juni waar jullie medewerker mij verzekerde dat de boekhouding ging terugbetalen,...Al mijn mailverkeer blijft onbeantwoord + nog steeds geen terugbetaling ontvangen