----------------------------------------------Benno, 15 aug 2023 10:15 CESTHey RudyBedankt voor de snelle terugkoppeling.Het is jammer om te lezen dat je dit zo ervaart. Naar mijn mening ben ik steeds duidelijk en correct geweest in mijn communicatie naar jullie, en is het verhaal hetzelfde gebleven. Namelijk dat we je terugbetaling kunnen uitvoeren als we de items terug ontvangen hebben in ons magazijn.Dat de klant niet de gevolgen mag opdragen van onze partner, daar ga ik mee akkoord. Daarom ben ik er ook persoonlijk mee bezig dat zij de artikelen zo snel mogelijk aanleveren bij ons, zodat jullie het geld terug kunnen ontvangen.Zoals besproken in eerder mailverkeer heb je een verklaring afgelegd dat je de artikelen niet ontvangen hebt, hiermee kan ik toch de terugbetaling forceren in plaats van te wachten op de transporteur.Op **2 augustus** heb ik jullie een mail gestuurd met de boodschap dat ik een terugbetaling zou aanvragen voor jullie, en tevens dat dit **10 werkdagen** kan duren. We zijn nu werkdag 8, en in de tussentijd zijn er ook complicaties geweest met de artikelen zoals eerder vermeld. Zelf als dit niet was gebeurt zijn wij nog steeds binnen de aangegeven periode.Verder wil ik nog zeggen dat ik begrijp dat het om veel geld gaat, maar dat ik ook maar het nodige aan het doen ben om alles correct af te ronden.Als je toch nog vragen zou hebben hieromtrent, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren. Dan sta ik je graag opnieuw te woord.Alvast bedankt voor je begrip en verder wens ik je nog een fijne dag.----------------------------------------------Klachtenbox, 14 aug 2023 18:35 CEST ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[VKLMYY-3V9M5]   ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[VKLMYY-3V9M5]