Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

TI 84shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: TI 84shop

19/07/2023

Op 19/06/2023 plaatste ik bestelling ORD12**** (Sony PlayStation 5 Disc Edition + Horizon Forbidden West) t.w.w. van 499 euro bij TI-84 Shop. Op 04/07/2023 liet ik ze weten dat ik deze koop wilde annuleren en op 05/07/2023 bevestigden jullie de annulatie. Ik annuleerde de aankoop omdat er elke week werd beloofd dat het volgende week geleverd zou worden, maar hier niets van in huis kwam. Ze stelden uiteindelijk voor nog een week te wachten, en mocht het de aankoop er nog niet zijn, ik terugbetaald zou worden. Maar dit wou ik niet, dus annuleerde ik eerder. Op 12/07/2023 mailde ik opnieuw met de vraag om het de terugbetaling ten laatste op 18/07/2023 in orde te brengen. Dit was namelijk de laatste dag waarop zij wettelijk gezien hadden om dit in orde te brengen.Ze antwoordden een half uur later al dat dit in orde werd gebracht. Jammer genoeg moet ik opnieuw op 19/07/2023 vaststellen dat er nog geen terugbetaling heeft plaatsgevonden. Op 19/07/2023 heb ik ze officieel in gebreke gesteld, maar ik heb ze wel nog een termijn gegeven van 15 dagen (dus tot 05/08/2023) om de terugbetaling in orde te brengen. Zo niet ga ik verder met een gerechtsdeurwaarder.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform