Beste Team, Op 14/04/2023 had ik via internet (https://dakprobleemkwijt.be/) in contact met Gabriel van Bouwgroep Benelux BV gebracht worden.Ik had een leek en ik heb photos gestuurd om advies en offerte te krijgen voor herstelling. Gabriel heeft mij via whatsapp gecontacterd en belofte iemand te sturen rond 16 uur. Er is een werker langs gekommen, snel dak/gevel gechekt en zei dat hij het direct kan oplossen voor 450 eur cash. Maar ik moest alleen maar cash betallen (heb een factuur hoor). Ik heb akkord gegeven, de werker heeft binnen 15 min een klein hoeveelheid mastik aangebracht en was snel weg. Hij heeft mij verzekerd dat probleem opgelost is.Volgende dag na het regen was het probleem niet opgelost en ik heb Gabriel en de werker photos gestuurd dat het water nog steeds binnen komt. De werker heeft belooft langs te kommen maar is nooit gekomen en stopte mijn oproepen of smsen te antwoorden (heb bewijs). Ik heb Gabriel van Bouwgroep Benelux BV gecontakteert, hij wilde eerst met mij niet spreken, dan heeft gezerd dat hij niemand kan tot Mei 2 stuuren om terug te checken en dat het zijn probleem niet.Ik heb gevraagt geld terug te storten en hij heeft gezegd dat material en transport 150 eur kost, en ze gaan mij 300 eur terug betallen. Tot 16.06 is het niet gebeurt en ze antwoorden mij emails en whatsapp berichten niet meer. Wat ik ook belangerijk vindt, is dat ik heb ze gekozen op basis van de advertentie op hun website da hun Google Verified Reviews 5/5 score hebben (https://bouwgroepbenelux.be), wat helemaal niet waar is.Google zelf heeft geen reviews op dit bedrijf en als men echt zoekt zijn reviews heel slecht op andere websites (heb screen shots daarvan). Ik vindt dat het belangerijk dat de mensen zoals ik niet misgeleid worden met foute advertentie van dit bedrijf die heel slecht service heeft.