Terug

Problemen met Terugbetaling

Closed Openbaar

Bouwgroep Benelux b.v

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. K.

Naar: Bouwgroep Benelux b.v

16/06/2023

Beste Team, Op 14/04/2023 had ik via internet (https://dakprobleemkwijt.be/) in contact met Gabriel van Bouwgroep Benelux BV gebracht worden.Ik had een leek en ik heb photos gestuurd om advies en offerte te krijgen voor herstelling. Gabriel heeft mij via whatsapp gecontacterd en belofte iemand te sturen rond 16 uur. Er is een werker langs gekommen, snel dak/gevel gechekt en zei dat hij het direct kan oplossen voor 450 eur cash. Maar ik moest alleen maar cash betallen (heb een factuur hoor). Ik heb akkord gegeven, de werker heeft binnen 15 min een klein hoeveelheid mastik aangebracht en was snel weg. Hij heeft mij verzekerd dat probleem opgelost is.Volgende dag na het regen was het probleem niet opgelost en ik heb Gabriel en de werker photos gestuurd dat het water nog steeds binnen komt. De werker heeft belooft langs te kommen maar is nooit gekomen en stopte mijn oproepen of smsen te antwoorden (heb bewijs). Ik heb Gabriel van Bouwgroep Benelux BV gecontakteert, hij wilde eerst met mij niet spreken, dan heeft gezerd dat hij niemand kan tot Mei 2 stuuren om terug te checken en dat het zijn probleem niet.Ik heb gevraagt geld terug te storten en hij heeft gezegd dat material en transport 150 eur kost, en ze gaan mij 300 eur terug betallen. Tot 16.06 is het niet gebeurt en ze antwoorden mij emails en whatsapp berichten niet meer. Wat ik ook belangerijk vindt, is dat ik heb ze gekozen op basis van de advertentie op hun website da hun Google Verified Reviews 5/5 score hebben (https://bouwgroepbenelux.be), wat helemaal niet waar is.Google zelf heeft geen reviews op dit bedrijf en als men echt zoekt zijn reviews heel slecht op andere websites (heb screen shots daarvan). Ik vindt dat het belangerijk dat de mensen zoals ik niet misgeleid worden met foute advertentie van dit bedrijf die heel slecht service heeft.

Berichten (6)

Bouwgroep Benelux b.v

Naar: O. K.

17/06/2023

BestU heeft onze Slecht gezet op internetIk heb u gezgd wij zijn met de persoon in probleem geraakt omdat hij met meer klant dit heeft gedaan.Maar u doet maar nu zal ik kijk of ik jouw terug betaal ik denk het niet.Dit is jouw eigen keuze.Drm laat ik jouw nu heelmaal wacht omdat wij niks hebben ontvangen van de medewerker.En u zo door gaat zal ik kijk wanneer de ik het geld krijg zo ga ik het met u doen.M.V.G.Bouw groepOp 16 jun. 2023 10:28 schreef klachtenbox@test-aankoop.be:

O. K.

Naar: Bouwgroep Benelux b.v

19/06/2023

Beste Bouw Groep, het is geen voldoende actie voor mij. Ik wil mijn geld terug.Jullie interne zaken moeten geen invloed op jullie klanten hebben. Ik had toch veel geduld en begriep naar jullie getoond sinds April. De volgende staap zal zijn - de advocaten van TA voor hulp te vragen en deze klacht verder escaleren. Ik hoop mijn geld deze week terug te zien. Bedankt. Olga

Bouwgroep Benelux b.v

Naar: O. K.

19/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

O. K.

Naar: Bouwgroep Benelux b.v

20/06/2023

Dag,Ik ben akkord.Zodra ik de terugbetaling ontvang, zal ik deze claim afsluiten en niet meer publiek laten staan.Grt,Olga

O. K.

Naar: Bouwgroep Benelux b.v

29/06/2023

Dag allemaal, 9 werkdagen geleden hebben jullie mij beloofd terugbetaling te doen.29/06 is er steeds geen terugbetaling ontvangen. Graag een update. Bedankt.Olga

O. K.

Naar: Bouwgroep Benelux b.v

06/07/2023

Beste Team, Ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Het is nu 15 dagen later. Graag een feedback aub.BedanktOlga


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform