Eind februari bestelden (en betaalden) wij zonnepanelen bij de firma Geenforce in Brugge met de belofte dat ze begin mei zouden worden geïnstalleerd. Op 2 mei kreeg ik, weliswaar tf. , bevestiging van de montage van de panelen op 05 mei. Op 04 mei ’s avonds mailt de firma mij dat de plaatsing niet kan doorgaan en dat zij mij maandag 07 mei zouden inlichten hieromtrent. Na meerder keren aandringen kreeg ik antwoord op 17 mei met de belofte dat men mij die dag zou contacteren hetgeen pas gebeurde op 22 mei. Toen mailde Greenforec dat de datum was verschoven naar 17 juni, hetgeen niet in onze planning past enz… Hoe geloofwaardig komt dit over ? Het hoeft dus voor ons niet meer en dus hebben wij , via mail op 22 mei, gevraagd de bestelling volledig te willen annuleren en het betaalde bedrag terug te storten. Via Google testaankoop en andere revieuws, stellen wij vast niet de enige zijn die aan het lijntje werden gehouden door dit bedrijf. Dit is nu 4 dagen geleden en wij mochten tot heden toe, zoals verwacht, geen enkele reactie ontvangen. Vandaar deze klacht en vraag tot terugbetaling van € 6585,60.