Op 01/05/22 heb ik een bestelling (ordernummer #4535, product: grijze sweater turtle sweater maat S) geplaatst bij webshop van Very Important Animals en dit ook op voorhand betaald, dit was €70. Op 04/05/2022 heb ik dit ontvangen maar deze bleek veel te groot zijn. Ik heb dan op hun website de return policy opgezocht en de stappen gevolgd die ik moest ondernemen. Ik heb het pakketje op 07/05/2022 terug geretourneerd en op 09/05/2022 hebben zijn het ontvangen, ik weet dit via de track & trace code die je kan volgen. Ik had hen gemaild dat het pakje bij hen is aangekomen en ik me afvroeg hoe het verder ging. Hierop is geen reactie gekomen, dan heb ik via Instagram op 2 posts gereageerd maar daar hebben ze ook niet op gereageerd. Ik heb ook via de chattool op hun website geprobeerd maar dit werkte niet. Eindstand: tot nu toe heb ik nooit een antwoord gekregen van hen, mijn geld of de omruiling heb ik ook niet gekregen. Bovendien ben ik niet de enige, ik ben gaan kijken op google naar de reviews van Very Important Animals. Blijkbaar zijn er veel andere mensen die in dezelfde situatie zitten zoals ik.Ik hoop dat ik mijn zaak verduidelijkt hebt en dat jullie mij kunnen helpen aangezien het toch om een trui van €70 gaat. I Ik hoop dat ik gewoon mijn geld terugkrijg, dit staat vermeld op hun website dat het kan. Ik zie dat ze ondertussen hun adres hebben aangepast op de website bij sectie Refund Policy. Eerst was het Oude Baan 43, 2930 Brasschaat. Nu is het Hoogboomsteenweg 11, 2950 Kapellen. Hen BTW nummer is: BE0728.772.579Ik heb reeds de consumentenombudsdienst gecontacteerd maar zij kregen geen gehoor van Very Important Animals en raden me aan om gerechtelijke stappen te ondernemen, dit vind ik nu wat te ver gaan want het gaat me duurder uitkomen.Mochten jullie vragen hebben, laat het maar weten! Liefst via mail want ik ben slechthorend.Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Sarah-Ann Jamali