Beste, Ik bestelde op 7/03/2022 een Loungeset Aluminium HKC 4-delig voor €489,99 heb dit met bancontact betaald.Zij streven naar een levering van ongeveer 4 werkdagen.Op 15/03/2022 stuurde ik een e-mail om te vragen of ze een overzicht hadden van wanneer we de bestelling zouden ontvangen. Ik kreeg die dag meteen een e-mail terug dat ze het magazijn om een update hadden gevraagd en ze hadden naar verwachting om de week erop te leveren. Ze zouden op dat moment vertraging oplopen.26/03/2022 vroeg ik terug om een update28/03/2022 kreeg ik het antwoord dat ze problemen hadden om naar België te leveren en dat ze druk bezig waren met een oplossing te vinden.16/04/2022 vroeg ik of ze al een oplossing hadden19/04/2022 Hebben ze het magazijn om een statusupdate gevraagd, maar het was nog niet opgelost. Uiterst eind april/begin mei hopen ze het opgelost te hebben.11/05/2022 vroeg ik terug om een update en of er al een track en trace code was12/05/2022 nog steeds geen track en trace en ze gingen nog is horen bij het magazijn18/05/2022 vroeg ik of ze al reactie hadden van het magazijn19/05/2022 dat ik het kon verwachten op 30/31 mei30/05/2022 vroeg ik of het kon zijn dat ik nog niks van track en trace had ontvangen31/05/2022 kreeg ik als antwoord dat het probleem nog niet was opgelost en dat ze het gingen annuleren en dat ik mijn geld terug kon verwachten binnen de wettelijke voorschriften9/06/2022 Kreeg ik een mail dat het geld terug betaald was.20/06/2022 heb ik een mail gestuurd omdat we ons geld nog niet ontvangen hadden22/06/2022 ze gingen contact opnemen met de betaalprovider22/06/2022 heb ik meteen een mail teruggestuurd dat ik dit graag zo snel mogelijk in orde wou omdat dit al 4 maand bezig is23/06/2022 zeiden ze dat er mee bezig waren en uiterst de week erop meer gingen weten28/06/2022 heb ik een mail gestuurd en?29/06/2022 hebben ze terug een statusupdate bij de betaalprovider gevraagd en dat er inderdaad iets niet goed is gegaan, dus gingen ze een nieuwe terugbetaling verwerken en zou dan 1 van de dagen op mijn rekening verschijnen.4/07/2022 heb ik gevraagd of ze ermee aan het lachen waren? want ik vond dit niet meer oke5/07/2022 de betreffende afdeling zou druk in contact zijn met de betaalprovider om dit zo snel mogelijk op te lossen en dat ze het heel serieus nemen12/07/2022 terug een mail naar hen dat ik dan maar verdere stappen ga nemen14/07/2022 dat ze zojuist een update hebben ontvangen en dat het er zoals nu uitziet 15/07/2022 of 18/07/2022 zou opstaan.Tot de verassing staat het er natuurlijk niet op en ik zou heel graag mijn geld terug ontvangen.