Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Hip-wonen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. A.

Naar: Hip-wonen

19/07/2022

Beste, Ik bestelde op 7/03/2022 een Loungeset Aluminium HKC 4-delig voor €489,99 heb dit met bancontact betaald.Zij streven naar een levering van ongeveer 4 werkdagen.Op 15/03/2022 stuurde ik een e-mail om te vragen of ze een overzicht hadden van wanneer we de bestelling zouden ontvangen. Ik kreeg die dag meteen een e-mail terug dat ze het magazijn om een update hadden gevraagd en ze hadden naar verwachting om de week erop te leveren. Ze zouden op dat moment vertraging oplopen.26/03/2022 vroeg ik terug om een update28/03/2022 kreeg ik het antwoord dat ze problemen hadden om naar België te leveren en dat ze druk bezig waren met een oplossing te vinden.16/04/2022 vroeg ik of ze al een oplossing hadden19/04/2022 Hebben ze het magazijn om een statusupdate gevraagd, maar het was nog niet opgelost. Uiterst eind april/begin mei hopen ze het opgelost te hebben.11/05/2022 vroeg ik terug om een update en of er al een track en trace code was12/05/2022 nog steeds geen track en trace en ze gingen nog is horen bij het magazijn18/05/2022 vroeg ik of ze al reactie hadden van het magazijn19/05/2022 dat ik het kon verwachten op 30/31 mei30/05/2022 vroeg ik of het kon zijn dat ik nog niks van track en trace had ontvangen31/05/2022 kreeg ik als antwoord dat het probleem nog niet was opgelost en dat ze het gingen annuleren en dat ik mijn geld terug kon verwachten binnen de wettelijke voorschriften9/06/2022 Kreeg ik een mail dat het geld terug betaald was.20/06/2022 heb ik een mail gestuurd omdat we ons geld nog niet ontvangen hadden22/06/2022 ze gingen contact opnemen met de betaalprovider22/06/2022 heb ik meteen een mail teruggestuurd dat ik dit graag zo snel mogelijk in orde wou omdat dit al 4 maand bezig is23/06/2022 zeiden ze dat er mee bezig waren en uiterst de week erop meer gingen weten28/06/2022 heb ik een mail gestuurd en?29/06/2022 hebben ze terug een statusupdate bij de betaalprovider gevraagd en dat er inderdaad iets niet goed is gegaan, dus gingen ze een nieuwe terugbetaling verwerken en zou dan 1 van de dagen op mijn rekening verschijnen.4/07/2022 heb ik gevraagd of ze ermee aan het lachen waren? want ik vond dit niet meer oke5/07/2022 de betreffende afdeling zou druk in contact zijn met de betaalprovider om dit zo snel mogelijk op te lossen en dat ze het heel serieus nemen12/07/2022 terug een mail naar hen dat ik dan maar verdere stappen ga nemen14/07/2022 dat ze zojuist een update hebben ontvangen en dat het er zoals nu uitziet 15/07/2022 of 18/07/2022 zou opstaan.Tot de verassing staat het er natuurlijk niet op en ik zou heel graag mijn geld terug ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform