Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. H.

Naar: Domino's

15/06/2022

Besteik bestelde op 07 juni 2022 om 17:55 via het online platform een pizza bij Domino's Pizza Willebroek. Na anderhalf uur de tracker gevolgd te hebben, belde ik naar het filiaal, maar er werd niet opgenomen. Toen ik naar het filiaal zelf ging bleek dat die gesloten was hoewel het licht aan was binnen, was er niemand aanwezig.Ik heb diezelfde avond via het feedback formulier onder de tracker gevraagd om het geld terug te krijgen, tot nu toe zonder reactie.Ik heb op 09 juni 2022 via https://www.dominos.be/nl/over-dominos/vragen-klachten een klacht ingediend, tot nu toe zonder reactie.Graag had ik van jullie gehoord hoe we dit kunnen oplossen.Alvast bedanktTom.

Berichten (1)

T. H.

Naar: Domino's

03/07/2022

Beste domino'sik wacht nog steeds op een antwoord, graag had ik van jullie vernomen hoe we dit kunnen uitklaren en oplossen.Alvast bedankt voor jullie antwoord,Tom.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform