Beste Ik bestelde 23 maart een iPhone bij Refurbished.be, die de volgende dag zou aankomen. Helaas stelde ik vast dat de iPhone elders geleverd was. Ik heb contact gehad met deze persoon, want was geleverd bij een bedrijf. Bovendien had hij zijn factuur doorgemaild naar mij als bewijs. De fout lag dus zeker bij de post of Refurbished en heb toen ook telefonisch contact gehad met hen, (wat mogelijk was na een lange tijd zoeken naar hun nummer van de klantendienst). Op 28 maart kreeg ik dan een mail dat de bestelling verkeerd verzonden is geweest en dat ik een terugbetaling zou krijgen. Als ik telefonisch contact opnam met hen, werd er eerst een melding gegeven dat terugbetalingen 10 werkdagen konden duren. Na 14 dagen had ik nog steeds geen terugbetaling en heb ik opnieuw gemaild dat ik wacht op mijn geld. Eind april heb ik opnieuw gemaild, waarop ik een reactie kreeg op 29 april dat de financiële dienst mijn case nog niet had verwerkt en dat ze mijn case opnieuw hadden doorgestuurd. Op 6 mei heb ik dan gemaild dat ik nog steeds geen antwoord had van de financiële dienst en heb ik vermeld dat ik dan maar verdere stappen moest nemen. Vandaag, 14 mei, nog steeds geen antwoord of geld. Het betreffende bedrag: 527 euro.