Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Refurbished.be

14/05/2022

Beste Ik bestelde 23 maart een iPhone bij Refurbished.be, die de volgende dag zou aankomen. Helaas stelde ik vast dat de iPhone elders geleverd was. Ik heb contact gehad met deze persoon, want was geleverd bij een bedrijf. Bovendien had hij zijn factuur doorgemaild naar mij als bewijs. De fout lag dus zeker bij de post of Refurbished en heb toen ook telefonisch contact gehad met hen, (wat mogelijk was na een lange tijd zoeken naar hun nummer van de klantendienst). Op 28 maart kreeg ik dan een mail dat de bestelling verkeerd verzonden is geweest en dat ik een terugbetaling zou krijgen. Als ik telefonisch contact opnam met hen, werd er eerst een melding gegeven dat terugbetalingen 10 werkdagen konden duren. Na 14 dagen had ik nog steeds geen terugbetaling en heb ik opnieuw gemaild dat ik wacht op mijn geld. Eind april heb ik opnieuw gemaild, waarop ik een reactie kreeg op 29 april dat de financiële dienst mijn case nog niet had verwerkt en dat ze mijn case opnieuw hadden doorgestuurd. Op 6 mei heb ik dan gemaild dat ik nog steeds geen antwoord had van de financiële dienst en heb ik vermeld dat ik dan maar verdere stappen moest nemen. Vandaag, 14 mei, nog steeds geen antwoord of geld. Het betreffende bedrag: 527 euro.

Berichten (1)

Refurbished.be

Naar: F. V.

14/05/2022

Bedankt voor uw e-mail. Op dit moment is het drukker dan normaal en krijgen wij veel e-mails binnen. Hierdoor kan een reactie op uw e-mail langer duren dan u van ons gewend bent. Deze drukte heeft ook invloed op de wachttijden in de telefoonlijn. Wij snappen dat dit ontzettend vervelend is en bieden hiervoor onze excuses aan!Wij willen wel bevestigen dat uw e-mail in goede orde ontvangen is. Uw e-mail is geregistreerd onder het nummer 350377813.Wij doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Het is niet nodig om een extra e-mail te versturen, want wij zullen ervoor zorgen dat alle e-mails worden beantwoord.Onze excuses voor de vertraging en wij hopen u zo spoedig mogelijk te helpen.Met vriendelijke groet,Klantenservice Refurbished.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform