Ik plaatste en betaalde online een bestelling bij Domino's. Door een technisch defect in hun systeem was deze niet toegekomen bleek na telefonisch contact. Vervolgens gingen zij de bestelling telefonisch hernemen en laten bezorgen binnen het halfuur. Ze hebben hiervoor het tel.nr waarmee ik belde zelf genoteerd als contactgegevens. Na nog een uur te wachten weer telefonisch contact opgenomen. Zij beweren dat er niemand thuis was en dat ze mij gebeld hebben. Mijn vriend en ik zijn niet weggeweest en hebben geen bezorger of brommer zien passeren. Ik had ook geen telefonische oproep of sms (wat gebruikelijk is bij vragen). Vestiging beweert vol dat ik niet thuis was en dat ik dan waarschijnlijk het verkeerde telefoonnummer heb doorgegeven (dat ze zelf hebben genoteerd...). Na wat discussie stelden ze voor de bestelling te annuleren (intussen 2,5+ uur gewacht zonder eten) en me terug te betalen als ik het betaalbewijs bezorgde. Ik heb dit onmiddellijk gedaan, dezelfde avond nog. Ondanks meerdere reminders per e-mail naar de vestiging, meerdere klachten via klachtenformulier van hoofdzetel en enkele telefoontjes (zonder antwoord) heb ik nog steeds geen terugbetaling gehad voor mijn geannuleerde order. Dit dateert intussen van 22 maart.