Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Cara Camilla

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Cara Camilla

01/03/2022

Beste,- op 9/12/21 deed ik een bestelling van een huispak.- 29/12/21 heb ik mijn bestelling ontvangen- 9/01/22 heb ik gemaild dat de maat te klein was en gevraagd hoe ik het moest terugsturen in ruil voor een grotere maat.- er kwam een tegenvoorstel om 10 euro extra te betalen en een grotere maat te krijgen.- ik ben daar niet op ingegaan en heb het op 22/1/22 teruggestuurd. men gaf mij aan dat er 30 dagen tevredenheidsgarantie was-ik stuurde een mail dat ik pakket had teruggestuurd-kreeg volgend antwoord Hi Alain,Bedankt voor jouw mailtje! Wij zien jouw retourzending graag tegemoet! Zodra jouw pakketje is ontvangen en verwerkt, dan wordt het aankoopbedrag teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer! - na veel heen en weer gemaild en dat ik aangetoond had via track en trace van Bpost dat het pakket is afgeleverd, willen ze niet terugbetalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform