Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

FSM Concept Bike Store

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: FSM Concept Bike Store

06/02/2022

Beste, ik heb op 25/11/21 een bestelling geplaatst via jullie webshop en het bedrag overgemaakt.• Op 16/12/21 meldt U mij dat de schoenen daags nadien geleverd zullen worden en er geen terugbetalingen worden uitgevoerd voor bestelde goederen. • Op 04/01/22 heb ik nog steeds geen bestelling ontvangen en wordt er een terugbetaling beloofd.• Op 18/01/22 mail ik U vanwege het feit dat ik nog steeds geen terugbetaling heb ontvangen. Hierop krijg ik antwoord dat het zal nagekeken worden. We zijn ondertussen 06/02/22 en ik heb nog steeds geen terugbetaling van €190 ontvangen zoals eerder beloofd. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen.Bedankt

Berichten (1)

FSM Concept Bike Store

Naar: P. D.

07/02/2022

Beste,Wij zijn op de hoogte van de problemen bij ons refundbedrijf achter onze webshop. Onze excuses hiervoor en we doen het nodige ivm de terugbetaling. Met vriendelijke groetenKind regards/Mit freundlichen Gra¼aŸen /Sincèrement votre/Cordiali salutiDe Smedt FrancoisManager FSM REPARTO CORSE 🇮🇹FSMBIKES.com 🇮🇹FSM FACTORY TEAM LIONHEART COMPONENTS By FSMMobile +32 477 594 525Adres 📮Pastoor Boelstraat 8 Temse ( Oost Vlaanderen) Belgie Store Monday Friday 09.00/12.00 -13.30-18.00Wednesday Closed Saturday 09.00/16.30Sunday. Closed Verstuurd vanaf mijn IPhone 11 Op 6 feb. 2022 om 20:57 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform