Wij bestelden een taxi voor zaterdag 10 juli om 5u55 aan huis, om de trein van Leuven naar Luik te halen die vertrekt om 6u26 van spoor 3. Wij krijgen bevestiging van deze bestelling (zie mails). Echter, de taxi komt op de afgesproken tijd niet opdagen. Wij krijgen uiteindelijk iemand van het bedrijf aan de telefoon die met spoed aan komt gereden, echter te laat: de trein vertrekt voor onze ogen. Een aaneenschakeling van treinen, Covid-testen, en het vliegtuig naar Canada staat op het spel…Wij betalen de eerste taxi zijn rit van 20 € en een collega van hetzelfde bedrijf neemt de rit over om ons meteen naar Luik te rijden in de hoop de TGV richting Frankfurt luchthaven in te halen. Hij slaagt erin om de paar minuten die wij tekortkomen, terug te winnen en loopt met ons en onze bagage mee tot aan de sneltrein die op het punt staat te vertrekken! Aan beide chauffeurs onze ENORME dank. Wij betalen de laatste de gevraagde prijs van 200 € in cash met de belofte dat het bedrijf ons zal terugbetalen. Omdat wij letterlijk in de TGV moeten springen en hij meteen vertrekt is er jammer genoeg geen enkele tijd voor een transactie met kaart of een geschreven bewijs: wij zijn letterlijk op de laatste minuut aan komen lopen. In de luchthaven van Frankfurt krijgen wij al een seintje van de heer Koen Vander Elstraeten, bestuurder van het bedrijf, waarin hij zich persoonlijk excuseert voor de gemaakte fout. Hij schreef eerder ook u kan op ons rekenen. Wij vertrouwen er dus op dat wij de 200€ snel terugbetaald krijgen. Vele mails en telefonische berichten later blijkt de heer Koen Vander Elstraeten niet meer van plan te zijn ons - zoals beloofd - de veroorzaakte kosten door de fout in de planning terug te betalen. Wij richten ons aan Test Aankoop, waar wij al jaren lid van zijn, en zijn advocaten, om tussen te komen en de terugbetaling te verkrijgen, liefst met een schadeloosstelling voor de vele stappen die wij daarvoor hebben moeten ondernemen.