Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: SantéVet

05/10/2021

Ik heb een verzekering voor mijn hond bij SanteVet, paar dagen geleden, precies 28.09.2021 moest ik mijn hond door huidinfectie aan de dokter nemen. Dokter heeft zonder twijfel geschreven, dat mijn hond heeft een huidparasiet, precies dermatose, die moet met medicijn Simparica behandeld worden. Zie voorschrift van de dokter en bericht met diagnose in bijlage. De kosten van medicijn waren 41,19 euro, waar santevet heft het berekend als preventie en niet behandeling om geen bedrag terug te betalen. Het is zonder twijfel dat, sinds het is een behandeling, sante vet is verplicht om 70% van het bedrag om terug te betalen.

Berichten (2)

SantéVet

Naar: D. M.

05/10/2021

DATA NOT AVAILABLE

SantéVet

Naar: D. M.

03/11/2021

Beste David Manzheley,Bedankt dat u deze klacht heeft ingediend,Wij hebben uw verzoek tot terugbetaling inderdaad verkeerd gea¯nterpreteerd.Inderdaad, antiparasitaire middelen zijn uitgesloten (cf: algemenevoorwaarden), maar kunnen worden gedekt dankzij uw preventiepakket.In het algemeen worden antiparasitaire middelen gebruikt voor preventievedoeleinden, hetgeen tot verwarring heeft geleid. Na toepassing van hetpercentage van uw formule op het bedrag, hebben wij het bedrag op uwrekening uitbetaald op 14/10/2021.Wij danken u voor uw vertrouwen en wij blijven tot uw beschikking voorverdere informatie.ElliotKlantenservice SantévetKijk op onze website www.santevet.be*Heeft u een vraag?* Kijk bij onze veelgesteldevragen • FAQ*SantéVet* Louizalaan 523 1050 BRUSSELTél. +32(0)2.613.16.48Fax +32(0)2.669.77.19Le mar. 5 oct. 2021 à 17:14, a écrit


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform