Beste, wij hadden een auto gereserveerd in Sicilië via Discover Cars voor 18 dagen. Wij hebben €1500 op voorhand betaald. Onze vlucht had vertraging en daardoor hebben wij onze ophaaltijd gemist. Wij konden dit niet doorgeven aangezien we op het vliegtuig zaten. Toen we aankwamen, was onze auto weg. De meneer van het verhuur bedrijf Aca rent, vertelde ons dat ze de auto nog 1 uur na ophaaltijd bij houden. Wij hebben bewijs dat wij minder dan een uur te laat waren, alsook van de effectieve vertraging van ons vliegtuig waar wij niet kunnen aan doen. Ze hielpen ons niet verder en ze stonden niet open voor conversatie. Wij hebben dan dat bedrag (en meer) opnieuw moeten betalen bij een ander autoverhuur, aangezien wij echt wel een auto nodig hadden. Dit gaat dus om enorm veel geld. Wij hebben proberen bellen naar Discover Cars, maar niemand nam op. Wij hebben dan meteen een mail gestuurd naar Discover Cars en hebben pas na een lange tijd antwoord gekregen. Elke vraag die wij stelden, werd ontweken en elke mail werd met dezelfde woorden beantwoord. In de laatste mail die ik van hen kreeg stond volgende zin: Aangezien we een uitleg en bewijs hebben gegeven, zal dit onze laatste e-mail zijn. Discover cars heeft ons absoluut niet geholpen en voor hen is het nu klaar. Ook vroegen we meerdere malen waarom we onze waarborg niet terug krijgen, maar ook op die vraag kregen we nooit antwoord. Wij hebben nooit de auto in ons bezit gehad.