Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: TV Reus

13/08/2021

Beste TV Reus,Ik bestelde begin juni een TV en een muurbeugel om de TV aan de muur te hangen en nog de mogelijkheid te hebben deze te kunnen kantelen. Met de TV geen probleem. Deze werkt goed. Alleen de TV beugel was van mindere kwaliteit. Een van de schroeven om de beugel aan de TV te bevestigen draaide bij voorbeeld dol.Ondertussen had ik de beugel al teruggestuurd naar jullie. Ook is er al diverse keren heen en weer gemaild. Daarbij hebben jullie al diverse keren gemeld dat er geld teruggestort is via m'n kredietkaart. Echter vind ik nog steeds geen storting van jullie terug. Op mijn laatste mail om iets van bewijs te sturen van de storting werd er niet geantwoord (datum 27/7).Dank om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.

Berichten (1)

TV Reus

Naar: M. H.

13/08/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform