Beste,Mijn vrouw plaatste in april 2021 een bestelling bij Exciter Shop.Na verschillende gemiste levertermijnen werd haar in juni een keuze voorgelegd om verder te wachten of te annuleren. De ontvangst van haar annulering, waarvoor ze koos, werd ons bevestigd samen met een tijdschema voor de terugbetaling van maximum 11 werkdagen.Eind juli wordt aan Exciter Shop gevraagd waarom het geld nog steeds niet op onze rekening staat. Hierop krijgen we een mail waarin beloofd wordt dat alles tegen begin augustus afgehandeld zal zijn.Na controle van onze rekeningen op 5 augustus vragen we terug om uitleg. Hierop krijgen we de raad om een screenshot naar onze creditcard maatschappij te sturen met de vraag naar een charge back.We kunnen niet geloven dat een rechtstreekse communicatie van onze creditcard maatschappij met uw betaal portal 'MOLLIE', zoals u voorstelt, enig soelaas gaat brengen.Wij vinden het niet onze taak om problemen met uw betaal portal op te lossen.Wij willen zonder verder verwijl ons geld terug.