Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Exciter Shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. F.

Naar: Exciter Shop

05/08/2021

Beste,Mijn vrouw plaatste in april 2021 een bestelling bij Exciter Shop.Na verschillende gemiste levertermijnen werd haar in juni een keuze voorgelegd om verder te wachten of te annuleren. De ontvangst van haar annulering, waarvoor ze koos, werd ons bevestigd samen met een tijdschema voor de terugbetaling van maximum 11 werkdagen.Eind juli wordt aan Exciter Shop gevraagd waarom het geld nog steeds niet op onze rekening staat. Hierop krijgen we een mail waarin beloofd wordt dat alles tegen begin augustus afgehandeld zal zijn.Na controle van onze rekeningen op 5 augustus vragen we terug om uitleg. Hierop krijgen we de raad om een screenshot naar onze creditcard maatschappij te sturen met de vraag naar een charge back.We kunnen niet geloven dat een rechtstreekse communicatie van onze creditcard maatschappij met uw betaal portal 'MOLLIE', zoals u voorstelt, enig soelaas gaat brengen.Wij vinden het niet onze taak om problemen met uw betaal portal op te lossen.Wij willen zonder verder verwijl ons geld terug.

Berichten (2)

Exciter Shop

Naar: E. F.

05/08/2021

Beste klant,Bedankt voor je bericht!Onze openingstijden zijn: Maandag t/m Vrijdag: 10:00 - 17:00 Zaterdag t/m Zondag: GeslotenNormaal gesproken heb je op werkdagen tussen 10:00 - 17:00 binnen 24 uur reactie. Buiten onze openingstijden zullen we op de eerstvolgende werkdag bij je terugkomen. Bekijk ook de antwoorden op onze meest gestelde vragen. Gaat je vraag over de volgende onderwerpen dan hebben wij de links voor je toegevoegd aan deze mail: Vragen over bestellen and leveren s:exciter.shop/bestellen-leveren/Vragen over betalingen en terugbetalingen: s:exciter.shop/betalen/Vragen over retourneren: s:exciter.shop/retourneren/Vragen over garanties en reparaties: s:exciter.shop/garantie-reperatie/Met vriendelijke groet,Team Exciter

Exciter Shop

Naar: E. F.

09/08/2021

Beste klant,Bedankt voor je bericht!Onze openingstijden zijn: Maandag t/m Vrijdag: 10:00 - 17:00 Zaterdag t/m Zondag: GeslotenNormaal gesproken heb je op werkdagen tussen 10:00 - 17:00 binnen 24 uur reactie. Buiten onze openingstijden zullen we op de eerstvolgende werkdag bij je terugkomen. Bekijk ook de antwoorden op onze meest gestelde vragen. Gaat je vraag over de volgende onderwerpen dan hebben wij de links voor je toegevoegd aan deze mail: Vragen over bestellen and leveren s:exciter.shop/bestellen-leveren/Vragen over betalingen en terugbetalingen: s:exciter.shop/betalen/Vragen over retourneren: s:exciter.shop/retourneren/Vragen over garanties en reparaties: s:exciter.shop/garantie-reperatie/Met vriendelijke groet,Team Exciter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform