Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Camping Capfun

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Camping Capfun

04/08/2021

Beste, ik heb een vakantie gereserveerd bij Camping Pergola, via capfun, van 4/7-11/7. Dit voor een totaalbedrag van € 1014,24 (incl. annulatieverzekering). Een aanbetaling van € 293,31 werd reeds voldaan op 10/03.Wegens ontslag kon onze vakantie niet doorgaan. De nodige informatie + bewijzen werden bezorgd aan Capfun op 31/5 en 3/6. Op 4/6 heb ik bevestiging ontvangen dat mijn bewijs werd aanvaard en dat de terugbetaling in orde gebracht zou worden. We zijn nu 2 maanden verder. Na heel wat heen en weer gestuurd met Capfun ben ik nog geen stap verder geraakt. Ik wens graag SPOEDIG mijn aanbetaling terug op mijn rekening te zien verschijnen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform