Beste,Ik bestelde op 8 mei 2021 een pakketje bij fzero2.100, 10 mei zouden ze het pakket verzonden hebben maar ik heb nooit iets gezien. Ik ben met hun in contact gebleven en ze hadden het pakket opnieuw verstuurd, weer kreeg ik niets aan. Daarna zeiden ze dat ze het nogmaals eens wouden versturen maar wat ik had besteld was niet meer op voorraad dus ze wouden mij iets anders sturen waar ik niet voor betaald had, ik ging hier niet akkoord mee en vroeg mijn geld terug. Ik ze weigeren om mijn geld terug te geven omdat ze het niet eerlijk vinden voor hun bedrijf omdat ze dan verlies maken omdat ze hun producten nu ook kwijt zijn maar ja dat lost niet op voor mij. Vervolgens sturen ze een foto van mijn pakketje wat ze hebben verstuurd waar duidelijk een foute postcode opstaat en nu geven ze mij de schuld dat ik deze fout heb doorgegeven maar in heb bewijzen dat ik het correct heb doorgegeven en dat dit hun schuld is maar ik heb geen antwoord meer ontvangen net zoals mijn geld wat ik ook nooit terug heb gezien.