Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Production Pirates

05/05/2021

Geachte,graag zou ik een klacht indienen ivm een reservatie die ik deed op 26 november 2020. De reservatie betrof het concept winter bubble bbq (www.bubblebq.be) te Herentals op datum van 27 december 2020. Ik betaalde op dat moment de volledige som van 229,50€.Owv de coronamaatregelen werd gevraagd of we een latere datum konden kiezen. We kozen voor 5 februari 2021.Ook in februari kon dit concept niet doorgaan. Waarvoor alle begrip.De organisatie paste 2 weken geleden echter eenzijdig het concept aan, naar een zomereditie. Over een wintereditie is geen sprake meer. Wij kregen als consument niet de keuze om onze reservatie te annuleren. We hebben geen andere keuze dan te opteren voor het zomerconcept. Dit spreekt ons echter totaal niet aan. In de zomer hebben wij geen zin om in een afgesloten bubbel te zitten barbecueën.Wij vinden het dan ook niet terecht dat wij betalen voor concept A, maar concept B zouden krijgen. Ik vroeg daarom op woensdag 28 april 2021 om af te zien van onze reservatie en ons voorschot terug te kunnen krijgen.Hierop werd tot op heden niet gereageerd via mail. Ik heb de organisatie op 3 mei 2021, telefonisch gecontacteerd met dezelfde vraag. Daar zeiden ze dat ze het bedrag niet konden terugbetalen maar ze gingen het nogmaals navragen en mij de dag zelf nog terugbellen. Dit is niet gebeurd.Via deze weg hoop ik dat u ons hierbij kan ondersteunen om toch ons betaalde bedrag terug te kunnen vorderen.Het betreft volgende organisatie: https://www.productionpirates.be/.Alvast bedankt! Kristof Van Den BroekT-A klant nr: 3343577-84

Berichten (2)

Production Pirates

Naar: K. V.

05/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

K. V.

Naar: Production Pirates

05/05/2021

Op woensdag 28/4 om 21.38u werd mijn mail verzonden naar info@bubblebq.be. Aangezien daar geen reactie op kwam, stuurde ik een reminder op vrijdag op 30/4 om 21.24u naar zowel info@bubblebq.be ALS reservations@productionpirates.be. Ook daarop kwam geen reactie. Op maandag 3/5 om 13.32 belde ik dan naar production pirates, waar ze mij zeiden dat ze mij de dag zelf nog terug gingen contacteren. Wederom, geen reactie.Qua klantvriendelijkheid stopt hier mijn tolerantie.Ik begrijp dan ook niet dat u uw reactie begint met "een redelijke reactietermijn"...Ik heb uw 'algemene voorwaarden' wel degelijk gelezen. Nergens vind ik echter terug waar staat dat in dit geval jullie het recht hebben om eenzijdig het aanbod aan te passen.Ongetwijfeld kan u mij deze passage bezorgen?Dank bij voorbaatKristof Van Den Broek


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform