Op 27 maart had ik via de site een bestelling geplaatst, maar dit was een verkeerde bestelling omdat ik in Beveren Leie woon en besteld had bij jullie te Kampenhout. Ik werd telefonisch gecontacteerd en werd er mij gezegd dat dit af en toe eens gebeurd, maar dat u die maandag (29 maart) samen zou zitten met de boekhouder en dit bespreekbaar ging maken eh en diezelfde week u mij ging contacteren. Nadat ik die week niets te horen kreeg, heb ik 8 april eens zelf terug gebeld om te vragen als u iets meer wist. U kon me nog steeds geen antwoord geven. Natuurlijk hou ik er rekening mee dat de commissie een bepaald bedrag behoud en ik niet het volledige bedrag zal terugkrijgen. U ging me contacteren zodra u iets meer wist.Tot op heden heb ik nog geen mail, telefoon gehad van jullie hoe we dit nu oplossen en wanneer dit in orde kan zijn. Ik begrijp dat de fout volledig bij mezelf ligt, maar dit is nu al van 27 maart geleden en schuift het probleem zich iedere keer op.Wanneer ik geen gehoor krijg of als er geen contact wordt opgenomen met mij, ben ik jammergenoeg geneigd verdere stappen te ondernemen. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling niet ontvangen, maar wel betaald.