Goede middag,Dit betreft geen geschil tussen bedrijf en consument, maar tussen bedrijf en bedrijf. Wat ons betreft geen geschil overigens. Meneer heeft besteld en laten factureren op naam van het bedrijf Manufar. Hier heeft hij zijn spullen ook laten leveren. Deze overeenkomst is 100% zakelijk en zoals in onze algemene voorwaarden vermeld, zijn zakelijke aankopen uitgesloten van het retourrecht. Na levering ontvingen wij bericht dat meneer zijn bestelling wilde retourneren. Over een defect o.i.d. werd niet gesproken. Nadat wij hem netjes verwezen naar onze retourvoorwaarden en hebben uitgelegd dat zakelijke aankopen niet worden retourgenomen, antwoorde meneer met: ik heb de pakketten toch geretourneerd en eis mijn geld terug. Wij hebben geen pakketten van meneer terug in ontvangst genomen. Waar zijn 4e pakket zich op dit moment bevind is ons niet bekend. Wij hebben namelijk uitgeleverd waar meneer voor betaald heeft en daarmee is de overeenkomst wat ons betreft afgerond. Mocht er sprake zijn van een defect product, dan geven wij uiteraard garantie. Een omschrijving van enig defect werd overigens nooit gegeven.Met vriendelijke groet,Sanne MichielsenHandelsOnderneming MichielsenE-mail: info@ho-michielsen.nlWebsite: www.ho-michielsen.nl