Beste, ik bestelde ongeveer 1 jaar een video deurbel van het merk doorbird via de webshop van doorsafe.be. Sinds ik het toestel geinstalleerd heb, niets anders dan problemen. De klank van het toestel is onverstaanbaar, de internetverbinding is slecht, de roestvrije plaat is aan het roesten en de meegeleverde gong gaat af zonder er op de deurbel gedrukt word. Ik heb deze problemen proberen op te lossen door te zorgen voor een sterke internetverbinding, eerst via access point en later via bekabelde verbinding maar niets helpt.Nu had ik graag het toestel geretourneerd naar de verkoper, doorsafe, maar zij zijn geen verdeler meer en verwijzen mij door naar de fabrikant. Wanneer ik de fabrikant, doorbird, aanschrijf geeft deze me enkele tips om de klachten op te lossen die ik reeds probeerde en verteld me dat ik voor terugbetaling contact moet opnemen met de verdeler, doorsafe.Graag had ik hierin duidelijkheid gekregen wat de opties zijn.Met vriendelijke groeten,Paquet Nicolas