Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

WorldTech Nederland BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. A.

Naar: WorldTech Nederland BV

15/02/2021

aan Kelly Betreft: Onze bestelling #2271 van 25.11.2020 Drying Rack 1 + 1 Gratis (op = op) x1 Beste mevrouw Heemstra Op 25 november 2020 deden wij een bestelling voor een groot, uittrekbaar droogrek, op poten.Wij kregen helemaal geen groot droogrek, laat staan 1 + 1 gratis. Wij ontvingen gisteren enkel een klein pakketje met een daarin een buis en 2 ophanghaken. Zie de beide foto'n in de bijlageOmdat dit helemaal niet het artikel is wat wij bestelden, vroegen wij, via email, of, hetgeen jullie naar ons stuurden, we dit naar jullie retour kunnen sturen?Wij krijgen van u als antwoord dat we het pakket naar China retour moeten sturen??? Waarom moeten wij naar China versturen, terwijl ons product bij jullie bedrijf in Nederland besteld werd en dat jullie het vanuit Nederland naar ons op stuurden? (verzendetiket op het pakketje).Trouwens, heel raar dat er ook geen enkel document, zoals bestelbon, pakbon of factuur aanwezig was in het pakket? Dit kan ook al niet, vermits er voor in- of uitvoer, er bij de producten altijd een factuur hoort voor de douane! Opsturen via een koerierdienst is onmogelijk omdat iedere koerierdienst telefoon en email vraagt van de bestemmeling. En die kennen we niet.Tweede punt: verzending naar China kan vanaf 65 euro terwijl de betaling van onze bestelling maar 29,95 euro bedroeg.Daarom sturen we het pakket gewoon terug vanwaar jullie het verstuurden naar ons. Naar Nederland dus! Wij begrijpen niet dat jullie moeilijk doen over 29,95 euro en dan nog door u ontvangen, voor een product dat wij niet bestelden.In de bijlage zit een verloop van retourzending via DPD. Hopelijk mogen wij via jullie de terugbetaling ontvangen. Als u blijft moeilijk doen, geven wij dit gewoon door aan onze consumentendienst en laten hen verdere stappen ondernemen. In afwachting op een positieve reactie verblijven we,Met vriendelijke groeten Reinhilde Coenen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform