Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: KARAPASS courtage

04/02/2021

Beste, ik heb op 9/11/20 mijn verzekering voor iPhone X opgezegd bij jullie, ik kreeg een mail dat deze op 9/12/2020 stopgezet ging worden maar op 10/11/2020 is er nog 144€ van mijn rekening gegaan. Terwijl de “ verzekerde periode “ loopt van 18/12/2020 tot 17/12/2021!! Dus mijn stopzetting was al gebeurt op 9/12/2020!! Ik bel elke week naar jullie, 10-tallen mails verstuurd. Ik krijg als enige uitleg dat jullie een reclamatie hebben gemaakt bij karapass zelf. We zijn nu bijna 3 maand verder ik wil gewoon mijn 144€ terug!!!! Lien

Berichten (1)

L. D.

Naar: KARAPASS courtage

21/02/2021

Beste, ik heb op 9/11/20 mijn verzekering voor iPhone X opgezegd bij jullie, ik kreeg een mail dat deze op 9/12/2020 stopgezet ging worden maar op 10/11/2020 is er nog 144€ van mijn rekening gegaan. Terwijl de “ verzekerde periode “ loopt van 18/12/2020 tot 17/12/2021!! Dus mijn stopzetting was al gebeurt op 9/12/2020!! Ik bel elke week naar jullie, 10-tallen mails verstuurd. Ik krijg als enige uitleg dat jullie een reclamatie hebben gemaakt bij karapass zelf. We zijn nu bijna 3 maand verder ik wil gewoon mijn 144€ terug!!!! Lien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform